Veckans resumé
Eftersom jag bloggar så otroligt sällan så kom svärmor på att jag kan ju göra veckans resumé, så det får det bli! 😜 

Veckan har gått i rasande fart, i måndags jobbade jag 7-19, sen tränade jag 1 timme. I tisdags var det först jobb sen körde jag älsklingen & barnen till stan då Kevin skulle ha terminens sista gitarrlektion. Själv gick jag på föräldramöte om Vildes nya förskola han ska gå på i höst. Efter det åkte jag & tränade 1 timme. 

Onsdagen mötte älsklingen & Vilde mig när jag slutade, vi mötte upp Kevin och gick och tog en fika och bara njöt. Hämtade sedan Alvin då han hade varit på Kolmården med skolan. 😃
På kvällen åkte jag med Frida & spelade bingo. 

I torsdags var meningen att vi skulle ha sett på crusing, men då vädret var inte att lite på så blev vi hemma! Dock så sålde älsklingen vår ena bil så vi hade ändå inte hunnit till skänninge. Men lite klirr in på kontot fick vi och det la vi undan på en gång! 😃 vi grillade på balkongen och bara njöt av att få vara lediga ihop! 😃 javisst ja, Kevin & Alvin var hos frisören och fick fina frisyrer till skolavslutningen! 😃

I fredags lämnade vi av Kevin som skulle tälta med scouterna på torpet, sen lämnade vi Alvin som skulle ha avslutning med sina scouter. Vi andra drog till Ikea och där handlades det som vanligt! Sen åkte vi vidare till Brunneby där vi oxå handla lite! Efter det så bestämde vi oss för att se om Agge & Conny var hemma, och det var de! Så kaffe, sol & lek blev det en stund innan vi åkte hemmåt! Väl hemma grillade vi på hamburgare och njöt på balkongen. Halv nio kom Alvin hem & då var han trött! 

I går åkte jag & hämtade en trött Kevin från lägret sen åkte vi vidare till mamma & pappa. Där hjälpte älsklingen mamma & tapetsera! Jag & brorsan drog in till stan en sväng, riktigt trevligt att få umgås så oxå! 😃 sen grillade vi & bara snackade en massa. Blev dock uppätna av en massa knott! 

Idag har vi tagit det lilla lugna, var & hämtade ut mediciner och handlade lite. Sen har jag tvättat,vi har satt upp mörkläggningsgardin i sovrummet så nu hoppas jag att vi kan sova! Sen tog vi en promenad till Himpa och nästan alla badade! Var kallt som satan i vattnet men skönt att ändå svalka av sig! Jag & Kevin simmade 200 m, och det ska vi öva på hela sommaren nu! (Han måste klara det i skolan) 
Vi har ätit gott & nu lägger jag Vilde sol inte alls är trött!!! 
Började köra strikt Viktväktarna idag igen, ska ner de sista 10 kg innan jul har jag som mål!! Heja på mig! 

Kram kram



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress