Söndag
Oj vad fort veckorna går! Den här veckan har skolbarnen haft höstlov, så Kevin har varit hemma hela veckan. Han har kommit till mig på jobbet flera gånger men det har inte gjort något. 😃 
Alvin gick på frita 3 dagar denna vecka men han har inte lidit för det, han har sett fram emot att träffa kompisarna! 😃 
I onsdags sov han över hos Magnus & Anna och han hade haft det riktigt bra. ❤️ 

I fredags kom Karin hit & tjejerna, det enda var att Karin visste inte om det hela utan vi överraskade henne eftersom hon har fullt jämt! 😃 blev riktigt bra och vi åt riktigt gott! 😃 

Igår drog jag med mig frugan och så åkte vi med barnen till Kolmården, blött, kallt men roligt! Bara jag som gick och gnällde hela tiden! Stackars Frida & barnen!!! 😂 
På kvällen hade vi skräckfilmskväll & fy faan för övernaturliga filmer!! Höll ju på att skita ner mig!!!😂😂

Inatt sov jag inget vidare, drömde om en massa konstiga saker och så frös jag.. Fick sovmorgon imorse så det kändes skönt. Har kännt av halsen hela dagen & jag är inte alls på topp om jag säger så! 😔 men vi drog till dollar store och sen handlade vi! Väl hemma har vi hållt på & tvättat, älsklingen och Kevin har städat hos sköldpaddorna. 
Nu sitter jag och ska lägga en övertrött vilde, det går inte så bra! 

Kram kram



Tack snälla för alla blommor jag har fått denna helg!! ❤️❤️
Agnetha

Tack för uppdateringen

johnnycu60

Blog with daily sexy pics updates
http://hotpic.erolove.in/?post-aubrey
videos sex julia perez.com bravo sports spicy latina pussy kardashian sex video beautiful teen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress