Fredag
Vabb idag med då Vilde måste ha en feberfri dag! Men mig går det ingen nöd på, stack iväg och handlade efter älsklingen hade lämnat de stora barnen. Så nu klarar vi oss några dagar till! 

Väl hemma började jag damma överallt, medan älsklingen tapetserade i Vildes rum, blev riktigt bra! 😃 sen hjälptes vi åt med städningen, så nu är hela hemmet städat! Underbara känsla av nystädat hem!! Har även gjort glass som står i frysen till kvällen, 2 points styck. Tycker jag låter riktigt bra! 😃 

Älsklingen har nu åkt till jobbet, tycker att em går så sakta när man själv är hemma och han är iväg! 

Vilde sover sen 2 timmar tillbaka, Kevin skickade sms om att han skulle leka med en kompis & Alvin har inte slutat skolan än så ligger här i soffan och vöntar på att Vilde ska vakna & Alvin ska komma hem! 
Har kört strikt Viktväktarna sen i måndag, så idag ska jag unna mig lite lättare chips & glass utan att gå över mina veckobonus! Det ni! 😉 

Kram kram 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress