Nattning
Sitter och nattar Vilde och passar på att ge er en resumé över vår vecka! 😃

Veckan har gått i rasande fart, jag är helt slut! Men alla aktiviteter som barnen har har vi varit på, lite stressigt dock då jag var helt själv med barnen! Men det gick. 😃 i onsdags gick jag i ett lyckorus, är så jävla stolt över mig själv! Jag har äntligen gått ner 25 kg!!!! Det är sjukt mycket, och jag har kämpat som ett as för detta! Jag är ännu inte i mål, men kanske till jul? 😉 

I torsdags blev det att jag tränade afro dans, var sjukt roligt men har ju ingen som helt koordination längre! 😂 men det kändes i mina lår så på torsdag är det dags igen! 

I fredags var barnen på disco, hade blivit oroligt & turbulent men de var rätt nöjda ändå! Jag styrde lite här hemma, annars tog jag det lilla lugna! 

Igår var Kevin iväg hela dagen med scouterna, han hade haft det toppen! Sofie var här en sväng så det var väldigt trevligt. På kvällen gjorde Frida mig sällskap, jag var chaufför åt min bror & hans kompis. 😃 blev dock sent! Klockan fyra parkera jag bilen!!! Men det händer ju inte så ofta så det är helt ok! 

Idag har vi först varit på Kolmården och köpt årskort, sen åkte vi ut till Laggartorp en sväng. Blev både fika & mat. Tack snälla! 
Ja, det var vår vecka det. Är nöjd över denna vecka men helgerna går alldeles för fort! 

Kram kram 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress