Helgen ❤️
Nu lider denna helg mot sitt slut oxå.. Går så himla fort ju. 😔 igår var vi på fotbollscup, vår lilla Alvin som spelar! De vann 2 matcher av 3! Så roligt att se grabbarnas framsteg. 😃 träffade på min kusin med familj, så snackade lite som hastigast innan alla matcher drog igång. 😃 

Efter matcherna så åkte jag & lämnade Robban hos Tomas sen åkte vi till mamma & pappa för en kaffe. Åkte sen hem och gjorde tacos och tvättade. 

Idag har jag dammsugit, älsklingen har satt upp ett nyckelskåp och en hylla i kevins rum, han fixade även Alvins cykel. Åkte till maxi en snabbis och sen hem till mina föräldrar där vi grillade och njöt i solen! Så skönt i solen när det inte blåser, denna blåst kan hålla sig borta nu tycker jag! 
Väl hemma igen så har alla barnen duschat, jag har gått igenom lite kort till en fotobok vi ska göra. 

Har ni haft en bra helg? 
Kram kram


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress