Onsdag
Hejsan alla läsare! 
Igår slutade jag tidigt, nämligen klockan två! Hämtade vilde på förskolan, grabbarna mötte oss vid förskolan och vi gick till blomsteraffären. Handlade blommor och gick hem, väl hemma så fikade vi. Jag städade balkongen & gjorde fint med blommor. 😃 
Vidare till kevins gitarr, sen till Alvins fotboll. Under tiden han tränade så åkte vi andra till lotten. Där rensade jag ogräs , satte potatis och njöt lite! Hämtade Alvin, köpte mat och sen hem! 

Idag stängde jag på jobbet, var ute i stort sätt hela tiden! Så underbart vårväder vi har fått! 😃  hämtade barnen, gick och köpte glass och sen gick vi hem. Väl hemma satte sig barnen och såg på film medan jag städade av på nedre våningen! Nu ligger jag i soffan och väntar på att min serie ska börja, missat 3 avsnitt så får se om jag fattar nått! 😂
Kram kram






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress