Påsk
Jaha då var det påsk då, inget vi märker av då vi inte är hemma! Här är det inte på samma sätt som hemma. Det enda jag vet om är att vi ska till kyrkan imorgon & sen blir det mat där efteråt. 

Vi har det kanon! I torsdags var vi själva hela dagen, vi badade i poolen, solade, och bara slappade. Frammåt kvällen kom Phil och frågade om Robban & de stora barnen ville följa med och fiska och det gjorde dem. Jag var hemma och läste. Vilde var trälig under hela dagen så han somna kl 14-19 och sen typ 20-06. Vi åt macaroni and chees och sen grillade vi korv. 

Igår åkte jag, Simon och de stora barnen in till stan. Var en väldigt upplevelse att köra här mot hemma! Man skiter i att stanna vid stopplikt och vid vissa ställen svänger du höger även om den röda högerpilen är röd!! 🙈 men det gick bra. 😃 
Köpte converse till Robban & en flash tröja till honom som han sedan fick imorse. 
Väl hemma igen så åkte bikinin på och sen tog jag vatten med mig och la mig i solsängen. Barnen hade vattenkrig och badade i poolen, Vilde vill dock inte bada i poolen han vågar inte. 
Vi åt pizza (fryst) och satt och snackade en massa! Alvin somnade direkt & Vilde i robbans famn. Fick prova en massa kläder från sheri, så får med mig ett par jeans, massa toppar, en klänning, korsetter m.m. Så kul!!! 😃

Imorse vaknade vi av att Simon, sheri & barnen sjöng för Robban! Vi firade lite grann nu på morgonen och sedan ska vi äta tacos med hela sheris familj + en vän! Det blir även tårta som Sheri har bakat. 😃 detta är ingenting som Robban vet om än så det kommer bli så kul!  

Kram från oss i Florida! 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress