Lördag
Går & fixar här hemma, när älsklingen vaknar ska vi flytta ut till vår stuga! Älskar det där stället som faan, min lugna oas. ❤️ så packar, tvättar & just nu står det två sockerkakor i ugnen som ska med ut. 

Igår hade jag semester, vi åkte till Västerås på power meet, så roligt men varmt som ett helvete. Köpte ett nytt linne till mig, älsklingen köpte en bil (leksak) och de andra två fick keps, tröja, mugg & bilar. Lilleman fick en cool tröja & en bil. Dyr dag men roligt! 
Väl hemma hos mamma & pappa så åt vi pizza och satt i skuggan. Alla brände sig utom jag, jag kände lite på armarna men var typ inget. Jag ville ju bränna mina ben!!! Men nä.

Igår när vi åkte hem så tog vi turen förbi stugan & vattna alla blommor, då såg vi hur mycket blåbär vi har! Så ikväll blir det blåbärspaj till efterrätt! Har även tagit upp kött till grillat. 😃

Kram kram 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress