Vabb
Är hemma & vabbar med hänig Vilde, vände igår när vi var påväg till förskolan då han bara grät. Så igår & idag har jag varit hemma. Det gör absolut ingenting då jag inte heller mår 100% så har varit skönt så är nu redo inför helgen! 

Igår hade Alvin uppvisning på skolan & de hade varit jätteduktiga! 😃 själv var jag på sommarfest med jobbet, vi var på Löfsta slott där vi gick en guidad tur & sen åt. Var inte mycket mat så var hungrig när jag kom hem men det var väldigt gott & trevligt! 

Ikväll åker vi ut till vår stuga, ska rensa & grilla! Jag älskar redan det där stället & det ska bli så skönt att slippa lotten där allt folk bara glor! Ska ta massa bilder över vårt smultronställe så ni får se hur det ser ut & vill ni komma ut och se hur vi har det så ring! 😃 

Kram kram


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress