Fortsätter med sjukstugan
Ligger i soffan och bloggar medan vilde ser på tv. Idag har han haft feber av och till igen. 😔 är så trött på detta! Han hostar massor under nätterna så han har varit hemma hela tiden. Igår hade jag kvällsmöte så kunde inte vara hemma så Frida kom hit och tog hand om barnen! Kevin hade lagat maten, en supergod wook och Alvin hade bakat en kladdkaka! 😃så de hade haft det superbra! Vilde äter ingenting med oss men med Frida hade han ätit en hel del så det är ju bra! 

Idag har jag först jobbat sen har vi varit på gitarren, Alvin ville spela fotboll så han fick hänga på en kompis till träningen så nu ligger vi här! När Alvin kommer hem ska vi värma på wook från igår sen läsa läxor! 
Imorgon blir jag hemma och vabbar och på torsdag blir det att Robban är hemma med honom, på fredag ska han få gå till förskolan om febern håller sig borta! Nån som har lust annars att ta hand om honom? Jag kan verkligen inte vara hemma då... Känns faan när man känner så för familjen är viktigare men samtidigt så kan vilde inte vara hemma tills hostan är helt borta för då får vi vara hemma i månader! 

Igår på rasten var jag och handlade det sista inför resan, nämligen öronproppar, åksjukearmband och bikinitrosor. Köpte två par för hoppas på mycket sol & bad! 😃😃 
Idag har även älsklingen fixat hyrbilen och det vart inte alls så farligt dyrt som det skulle ha blivit från början. Nu är det exakt 2 veckor kvar innan vi åker till värmen! 😃 sååå skönt det ska bli! 

Kram kram 
Tog detta kort på Vilde igår morse, då hade han hostat hela natten så när min klocka ringde så sov han som bäst! ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress