Regnet vräker ner
Ligger i sängen och kan inte somna om, regnet bara vräker ner! En perfekt dag för att göra klart det sista med städningen. Igår kändes det sådär att vara inne hela dagen men jag tog korta stunder på balkongen och lapade sol!

I fredags berättade vi för barnen att vi ska åka på semester, shit vilka olika reaktioner vi har fått sen dess, ena sonen är så snäll och gör typ allt jag säger medan den andra är helt tvärtom! 
Vi tog en sväng till mamma & pappa i fredags kväll så de fick berätta. 😃 

Igår packade jag, så snart är min väska klar. Bara ska ner med lite mer underkläder! 😂 barnens väskor är klara. 😃 och älsklingen få fixa sin väska själv! 
Mamma och pappa kom förbi på en fika på fm, riktigt mysigt att ha dem så nära! 
Sen på em sms jag Karin och sa att jag inte orka packa mera så då kom hon en sväng! 😃 
Jag dammade hela lägenheten oxå, tänk er 155 kvm så kanske ni förstår att det tar tid! Så idag ska jag dammsuga, torka golv & rengöra toaletterna. Sen bara njuta lite! Imorgon är det dags för jobb igen, men sen är jag ledig i 2 vela veckor. Faan så skönt det ska bli att få komma till värmen!  

Kram kram 
Bjuder på en bild på väskorna för att visa att det är detta jag har styrt med! 😂


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress