Helgen som gick
Jaha då var det vardag igen då! Vad helgerna skenar iväg! I lördags tog jag & älsklingen en pw sen frukost, dusch, så tog vi en cykeltur till maxi. Där slog Vilde i huvudet och bet sig i tungan! Gu vad han skrek min lilla älskling! 😔 men sen var det inget mer med det, vi cykla hemmåt, grillade & vilade. Vilde slog i huvudet flera gånger den dagen & han har ett rejält märke, det hade kunnat gått så illa som när Alvin var liten! 
På kvällen var jag & barnen hos Linda, barnen lekte & vi drack kaffe! 

Igår var det upp tidigt! Alvin hade sammandrag i Åby så jag & Vilde hejade på honom under tiden! Första matchen Åby-eneby 1-2 så vinst! Andra Svärtinge -eneby 2-2 så oavgjort & sista mot Kolmården blev det förlust med 2-1. 
Asbra spelat!  Jag fixade med tvätten sen, dammsög & snackade skit med min kompis Anna som kom över! Vilde sov inte middag så han däckade kl tio i sex!😔 men hämta honom vid halv elva & sen sov vi till sex imorse. 😃 kallt som faan i sovrummet inatt så inatt ska jag ha pyjamas på mig! 🙈 

Ikväll blir det att gå på konsert, Kevin spelar! 😃

Kram kram



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress