Bakat
Idag efter jobbet så var jag med Alvin på ridningen, han blir bara bättre & bättre för varje gång, är så stolt över min lilla pojke!! 
Efter ridningen hämta vi upp resten av familjen, åkte & lämna Kevin på gitarren & sen vidare för att lämna av älsklingen som skulle på julbord. Hämtade upp Kevin och sen hem. Väl hemma lagade jag mat & gjorde bondkakor som ska ståni frysen 1 dygn innan jag ska skära upp dem & sen in i ugnen! Får se hur de blir, degen blev sådär... 
Gjorde även saffransskorpor till lilla frugan, som hon ska få på torsdag! Vet att det är hennes favorit & blir så glad när jag kan ge henne nått!

Jag & barnen dansade loss i köket innan det var dags för sängen, sitter nu sen ca 1 timme tillbaka & försöker lägga lilleman, går sådär!!

Kram kram


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress