En bra dag
Fick sovmorgon, sen kom familjen indundrandes med sång, frukost och paket! Jag vet, jag fyller inte förrens imorgon men älsklingen jobbar så vi valde att fira idag när han kan vara med. =)
Jag fick, en dator, en blå orkidee och en väska. Det som var roligt var att väskan var från Vilde, han valde den helt själv! Älsklingen hade frågat vad han ville ge mig och då sagt väska, sedan hade de åkt till affären och han valde ut vilken väska som mammsen skulle ha! =)
 
Gjorde två smörgåstårtor medan älsklingen städade, sen kom mina föräldrar och firade mig. Då fick jag en tavla med budskap på och en orkidee till. Blomman var från min bror, som tyvärr inte kunde komma.
 
Vilde sov en stund på dan och han var inte sig själv så tog en temp.. lilleman hade nästan 40 graders feber! =( Så han har sovit av och till hela kvällen. Var bara att ställa in tjejkvällen jag skulle ha nu, men så är det! Däremot kommer Linda en sväng ändå så det är tur då jag har en hel smörgåstårta kvar!
 
Har haft en riktigt bra födelsedag ändå, trots en sjuk lilltroll!
 
Kram kram
 
Bjuder på tre bilder, mina fina blommor, tavlan & mig själv! Ser så sur ut men det är jag verkligen inte...
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress