Födelsedag & farsdag
Har haft en sån underbar dag/helg så idag när jag satt i bilden så mådde jag så himla bra! Satt med en känsla i kroppen och ett stort leende på läpparna, var länge sen sist jag mådde såhär bra.
Igår kväll kom Linda, vi åt smörgåstårta och pratade en massa, somna och sov oroligt. Vaknade av att Vilde var ledsen, hämta honom och sen sov han i min säng hela natten och då sov jag lite bättre.
 
Imorse fick jag Alvins present, en stor nalle med ett hjärta. =) Älsklingen blev även firad, Kevin hade gjort ett kort och vi hade köpt ett superfint armband, jag hoppas han gillade det!
 
Frida kom hit på frukost, fick superfina presenter så är så glad! =) Sen haar jag i stort sätt bara suttit i soffan med Vilde. Han har nästan 41 graders feber så är helt utslagen. När älsklingen vaknade så fick jag lite permis, så åkte då hem till mamma & pappa för att fira pappa på farsdag. Var skönt att komma ut, det var då jag insåg hur bra jag mår just nu!
 
Blir att sitta i soffan resten av kvällen och mysa med Vilde, imorgon blir det att vabba.
Kram kram
 
Idag bjuder jag på två bilder, min nya dator som jag fick av min älskling och sen ena smörgåstårtan.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress