Helgen
En helg är snart ännu förbi, men har haft en rolig helg. Det enda är att min mage har börjat krångla igen, så nu blir det att köpa skonsamma saker som min mage klarar och äta omeprazol varje dag tills den lugnar ner sig. Länge sen jag mådde såhär, men vet att om jag ändrar på min kost och försöker varva ner så blir det inte som förra året, fy vill inte vara med om det igen. Räcker med kramperna nu & en väldigt orolig mage.
Nog om min mage nu.
 
Igår var vi hemma hos mamma & pappa, mamma klippte barnen och älsklingen hjälpte med deras dator & att sätta upp en ljusslinga. På kvällen kom Frida & Tomas hit, vi lekte med kort och grabbarna spelade. Sedan spelade vi brädspel allihopa.
 
Idag vaknade jag kl 10, Alvin skulle vara på kalas kl 11. Blev upp, äta frukost, slå in paket och sen åka. Vi släppte av Alvin på Åby badet och sen åkte vi till stugan. Där kratta vi löv, fällde ett träd och grillade korv. Älskar det där stället, min lugna oas!
 
Kram kram
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress