Helgen
Har varit iväg hela helgen (fredag-söndag), jag och några vänner åkte till Tällberg för en Inspirations helg. Var väldigt lärorikt och jag blev bortskämd till tusen! Jag har mått så bra denna helg i både kropp & själ. 😃 

Jag vill tillbaka dit, naturen var så fantastisk och jag fick känna ett inre lugn. 

Igår kväll myste vi massor när jag kom hem, hade saknat familjen så himla mycket! 

Idag har jag haft semester, var & handlade, åt lunch med Vilde & älsklingen. 😃 sen hälsade vi även på hemma hos Karin & Johan. Vilde lekte med Erik och jag myste med tillskottet Axel. ❤️ så underbart att få sniffa lite bebis! 
Ikväll har jag lagat 2 olika sorters mat, lasagne till imorgon & tonfisksallad som vi åt idag. Tvättat, dammsugit & tagit toaletten. Nu så ska Vilde sova och sen ska jag lägga de andra barnen, imorgon är det dags för jobb igen & sen ska Alvin rida & Kevin spela gitarr!

Kram kram







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress