Rast
Idag tar jag paus från mina promenader, så idag blev det en kaffe i personalrummet istället! 😃 

Här är det bara bra, känns bara som om veckorna och dagarna springer iväg och jag hinner inte med allt som jag vill/behöver göra! Somnar som en stock på kvällarna & sover oroligt under natten. Kanske dags att gå ner i tid på jobbet kanske eller sluta boka upp mig? 
Jaja vi får se! Jag mår ändå sjukt bra & längtar till nästa helg då jag ska iväg på en liten roadtrip! 😃 

Vad händer annars då? Jo jag motionerar, gör plankan, läser läxor, tvättar & styr varenda dag. Men jag trivs med det jag gör, hag trivs med mitt jobb, mina vänner & framför allt med min underbara älskade familj! Ska börja med lite projekt snart i hemmet, längtar som en tok medan jag nu är lite osäker.. Haha som alltid! Men men blir det inte bra så kan man alltid göra om! 

Kram kram

Bjuder på denna bild, Alvin var så ledsen efter ridningen sist då han ska få byta häst.. Han & Napoleon passar perfekt för varandra! En så snäll & underbar häst! ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress