Underbara vänner
Jag är inte den som begär nått av mina vänner, men både igår och idag har jag fått saker från mina vänner bara sådär! ❤️ igår hade jag tjejkväll med både gamla & nuvarande arbetskollegor, bjöd på mat och efterrätt (efterrätten hade Karin gjort). Vi pratade och skrattade en massa! 
Fick detta av dem!




Idag hade Alvin barnkalas, vilken ljudnivå det var!!! 🙈 men de hade så roligt, barnen fick göra sin egen tårta! Det var väldigt uppskattat och barnen de åt sina tårtor med god aptit! Alvin är så nöjd över sina presenter!!





Helena var kvar över kalaset och hon hade med sin present till mig med, nämligen candel in à cup som hon gör själv! Så otroligt fina!!


Denna helg har kännts som lilla julafton för mig, jag begär inte att få saker från mina vänner så jag blev verkligen överraskad av att få både blommor, tvål & ljus!!! 

Kram kram 
Karin

Det är du värd vännen ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress