Mellandagarna
I mellandagarna jobbade älsklingen så då har vi styrt lite själva medans han har sovit (han jobba natt). I måndags var jag iväg med Anna en sväng, vi hämtade Mirre i Linköping, åt på Pizza Hut och sedan bara umgicks vi. =) Var sjukt länge sen, så det var riktigt roligt!! =)
 
Tisdagen kom och då åkte jag med barnen till Åby för att åka pulka med Anna & hennes barn. =) Barnen bara for i backen och de hade det superskoj, vi lekte väll nån timme ute för att sedan gå in och äta lunch. Sen försvann barnen ut igen! =)
 
Efter att ha åkt pulka åkte vi hemmåt, väckte älsklingen och sen vidare iväg för ridning. =) Alvin är sjukt duktig nu, han rider helt själv. Bara fåninga jag som får springa bredvid ändå men det går!
 
I onsdags försvann Alvin till en kompis, sedan stack Kevin också till en kompis så jag frågade Vilde vad han ville göra så när han säger: "Köpa fika, åka mormor" så var det inte så svårt val liksom. Vi köpte med oss fika och åkte ut till mormor för att ta en fika. =)
På eftermiddagen åkte jag, älsklingen & Vilde till stan en sväng, köpte mig en snygg vit skjorta och sen provade jag kjolar utan resultat! Mötte upp Frida och vi gick på bio bara hon & jag. =) Vi såg En man som heter Ove, gisses den var riktigt bra!! Jag både skratta & tjöt om vartannat liksom, älskar sånna filmer!
 
Kram kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress