Nya tag
Nu har jag satt gång ordentligt med kost & motion! Är hungrig som en gnu men vet att det kommer gå över! 

Började dagen med frukost, en aktiva för magen & ett ägg & ett glas vatten.

Sedan kom Helena & Elias hit, barnen lekte och vi snackade en massa skit. Gjorde fruktsallad till fikat så blev det & kaffe! 

Sen har jag städat lite här hemma, plockat bort lite julgrejer men bara lite! 

Lagade mat blev ris & fisk. Åt som bara den men var fortfarande hungrig, druckit massa vatten.

Ville ut & gå men är för kallt så älsklingen sa på skoj att gå runt soffan 20 gånger & sen upp & ner för trappen 20 gånger! Sagt och gjort så gick jag 20 gånger runt soffan, gick 20 gånger upp och ner höll på att dö! Alltså 20 gånger ner och 20 gånger upp! Sen gick jag 10 gånger till runt soffan & sen sprang/joggade 26 gånger! Bra träning! 👍🏻
När jag sprang så sprang även vilde så sista varvet ramla han & slog i munnen! Blöder som bara den från framtänderna men inget är löst, han har fått glass, dricka & alvedon. Nu sover han så hoppas han vaknar och inte har ont imorgon! 

Kram kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress