Nyåret
Nyåret kom med dunder och brak, jag höll på att städa ihjäl mig kändes det som medan älsklingen låg och sov (jobbat natt). Men tillslut blev jag klar, drog till Maxi en sväng när älsklingen hade vaknat och gick där för att hitta en kjol... men hitta inget! Hade så himla ont i huvudet som vägra ge med sig.
 
Timmarna gick och tillslut kom gästerna, nämligen mamma & pappa. =) Vi åt trerätters middag. =)
Förrätt: Gratinerad hummer med aioli
Huvudrätt: Oxfile, potatisgratäng, kantarellsås och en sallad. Till det serverades det vitlöksbröd.
Efterrätt: Daimpannacotta, glasslikörpanacotta & chokladpaj
 
Alltså vi åt så vi storknade tror jag! Maten var suveränt god, jag gillade inte mina egna efterrätter men maten shit alltså den var grym!!!
 
Fick tyvärr inte med huvudrätten för jag bara slängde mig över maten. =)
Vi spelade spel och sedan kom även min lilla fruga! Nämligen Frida & Tomas. =) Vi pratade en massa, provade kläder och skrattade så vi kiknade! Tolvslaget kom och vi skålade och kramasdes! =) Alla barnen var vakna så var riktigt imponerad av dem!
 
Kram kram
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress