Länge sen
Länge sen jag uppdaterade er om vad vi gör om dagarna! Det blir mest jobb känns det som, men roligt har jag på jobbet och jag trivs så sjukt bra med mina kollegor! 😃 
Jag har börjat träna, kör 150 sit ups i veckan & ett mål att gå/springa 1 mil i veckan. Tyvärr klarade jag inte det denna vecka men bara att ta nya tag imorgon och kämpa på! Ska springa vårruset och i oktober blir det ett annat lopp som det ser ut som nu. 😃

Helgen har varit helt underbar, en massa sol! Igår var vi hos mina föräldrar, älsklingen hjälpte dem att sätta upp en stolpe och sen grillade vi. Var första grillningen för i år och satan vad gott det var!! Sen handla vi, väl hemma så städade jag och älsklingen åkte och jobbade. 
Idag har Helena & Elias varit här, vi åt brunch och sen gick vi till parken. 😃
Hemma igen så åkte vi till lite affärer, sen kom Frida på en kaffe. Nu har lilleman badat & nästa badar... Bara en kvar sen! Håller även på att tvättar, är jämt tvätt ju!!! Ikväll blir det att se finalen av farmen sen sova! 
Kram kram




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress