Helgen

Denna helg som var har varit händelserik, lämnade barnen hos mina föräldrar i lördags på förmiddagen för att sedan åka till Örebro.
Väl där så checkade vi in oss på loppet Run fot your lives, sedan mötte vi upp Magnus och Anna på deras hotell.
Stod i valet och kvalet om jag skulle springa eller heja på pga min förkylning men kände att jag ville ändå prova.
Kom iväg vid starten, gick jättebra först men sen kom första stoppet med zombies, alltså detta var ett lopp som man skulle springa 6,5 km och bli jagade av zombies! Gick bra genom första stoppet men sen kom bron.. springa under en bro där det hade varit bilkrascher och där stod hur många zombies som helst! Jag blev fast, helt själv och fick panik! Skrek på älsklingen om hjälp, han sprang in igen och vi kom ut därifrån men sen var det genom en park på en gång och där var det fler.. efter parken kände jag att detta klarar inte jag så då hoppade jag av loppet. Tog mig till slottet och hejade på de andra. Jag känner mig ändå inte som en förlorare utan en vinnare då jag verkligen försökte!

Sedan blev det dusch, vi gick ut och åt tillsammans och sen gick vi på festen ihop innan vi åkte hemmåt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress