Lite från vår semester

Var länge sen jag skrev här igen... vad har hänt sen sist? Jo vi har semester, vi har flyttat ut på landet och har bott där i 3 veckor nu. 🙂 

Vi har bland annat varit på sommarfest hos fina Frida & Tomas! Där grillades det, lekte lekar, drack gott och umgicks med vänner. 

Vi har även badat i sjön, jag har renoverat dasset och det blev kanonbra! 😍

Vi har även varit en sväng i Karlstad då mamma fyllde 60 år, där njöt vi utan staden, hotellet, god mat och dryck och alla jänkare som åkte förbi! 

Denna vecka är min sista semestervecka men har varit fullt upp hela tiden! Smultronstället, Kolmården och så är Alvin på ridläger🙂

Idag är jag hemma och styr lite, tvättat, duschat, städat och bakat! I eftermiddag kommer Jaana, Heidi & Nova till oss på landet och ikväll kommer Mariana över! 🙂 dessa tre veckors semester har sprungit iväg, ge mig gärna några veckor till! 😉

Kram på er! 😘

mamma

Kul att få läsa lite igen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress