Så länge sen
Nu var det sjukt länge sen jag bloggade och min kära mor har påmint mig så bäst att skriva lite här! =)
Vad har hänt sen sist då?? Lilleman fick influensan och blev riktigt dålig, låg på nästan 41 graders feber... men nu mår han bara bra igen. Mden han låg sjuk i en vecka och jag/vi tyckte så synd om honom.
 
Jag har tagit upp mitt hästintresse lite, red för ca 2 veckor sedan och gisses vad jag hade tappat på 14 år! Sjukt jobbigt och livrädd men samtidigt så roligt!
 
Denna vecka har vi en fullproppad vecka, idag var jag och klippte mig.. hade inte varit hos frisören sen augusti så känns riktigt lyxigt att bli lite ompysslad och det blev jättebra som vanligt.
Alvin har varit på ridningen, bångstyrig häst men jag älskar det ändå! Kevin har varit på sin gitarr, han är riktigt duktig och jag är så stolt över både honom och Alvin!
 
Jag har fallit av vägen som vanligt med kosten och kilona bara rasar uppår så jag började om i onsdags. Är sjukt besviken på mig själv när jag en gång hade gått ner 30 kilo och sen bara struntat i det.. jag har 13 kilo nu att kämpa för att ha lyckats gå ner 30 kilon igen men jag kämpar på och planerar allt in i den minsta detalj. Jag ska inte falla av vägen denna gång, jag ska gå i mål med huvudet högt och vara stolt över mig själv, jag har lyckats en gång och misslyckats nu ska jag inte misslyckas, jag mår bättre med bra mat och motion så jag ska banne mig vara stolt över mig själv! Jag har varit en person som inspirerat andra med min viktminskning, vill vara det igen! Så nu kömpar jag och det får ta den tid det tar, denna vecka blir bara motion på jobbet då det är så fullt upp men nästa vecka ska motionsbandet upp igen och då jäklar ska jag träna så jag mår bra i kroppen! Detta tog jag med mig idag till jobbet, det är matlåda, grönsaker och mellanmål för hela veckan!
Jag har även haft besök av min kära vän från Luleå, så skönt att hon är hemma och prata om allt möjligt. En kväll hade hon ont i magen (hon är gravid) så jag körde upp henne till sjukan och satt där med henne och hennes mor några timmar, orolig som jag var så lämnade jag henne inte utan satt kvar där hela tiden. Det slutade med att vi fick se lilla bebisen och hen mådde alldeles utmärkt! =) Mitt hjärta smälte!!!!
 
Nä det var allt för mig denna gång, vet inte riktigt vad jag ska skriva mera... ha det bra tills nästa gång jag skriver här.
 
Kram kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress