Lördag i skogen
Blev visst en tur till skogen idag, ville se om det fanns nått av skogens guld kvar och släppa barnen lösa 😉
Hittade lite av skogens guld och barnen hade roligt i skogen men mycket gnäll från lilleman...han säger ofta att han har ont i sina ben, kan det vara växtvärk måntro? 🤔
Men är så roligt att höra deras tankar, lilleman hittade äggskal och genast blev det ju självklart ett dinsosurie ägg som hade kläckts! 🙂 Älskar att höra deras tankar och fantasier! 😍
(null)

(null)

(null)

(null)
Efter skogen hade jag lovat barnen Biltemakorv, men alltså det var kö ända till dörrarna så då åkte vi till favoritfiket istället, nämligen Ninas! 🙂 där fick barnen välja vad de ville ha och jag åt deras supergoda baguette med kycklingröra med curry! Jag älskar den verkligen! 😋
(null)

Sedan blev det en tur till Dollarstore för att köpa lördagsgodis! 
Väl hemma igen så var vi i trädgården, barnen myste med grannens hund och lekte ute i det sköna underbara vädret! 😍 
Nu ikväll somna lilltrollet i min famn medan jag pratade med Robban och de andra ser på tv.
Snart hoppas jag att jag får tillgång till tvn, inte lätt med en tv bara men ska vara glad över att vi åtminstonde har en!😃
(null)

(null)

(null)
Ja det var väll våran dag det, se vad som händer imorgon! 😄

Kram & god natt på er därute! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress