Lördagskväll
Lördag igen då...veckan har gått i rasande fart! Är det bara jag som tycker veckorna springer iväg?? Vad har jag gjort sen sist? Inte så mycket,massa jobb och kvällarna har jag myst massor med barnen 😄
På jobbet häromdagen fick barnen besök av två brandbilar, alltså män i uniform är nått speciellt! 😅
(null)

Vi har haft väldigt fina månar om kvällarna, älskar att titta på månen! 😍 Ta sista blosset och njuta av den underbara månen som lyser upp himlen.
(null)
(null)

Igår blev det tyvärr vab för min del... Vilde fick feber och ont i halsen igen...denna gång gick det över väldigt fort, men han var inte ens såhär mycket sjuk under sin förskoletid...men nu i skolan är han jämt sjuk 😥 tycker så synd om honom! Men igår myste vi i soffan med Oliver och imorse åt vi frukost framför tvn.
(null)

(null)

(null)

(null)

Nästa helg ska jag ha kalas, se vilka som svarar på min inbjudan... räknar inte med att så många kommer, men är glad för dem som vill komma & fira mig!!

Kram från mig! 💜

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress